برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
مسئول انجمن طراحان و نقاشان فرش استان قم:

فرش ایران برآمده از فرهنگ و هنر و دانش ایرانیان است

مسئول انجمن طراحان و نقاشان فرش استان قم بیان کرد:یکی از گام های انجمن شرکت در کارگروه ثبت و طرح نقشه ایران است که به عنوان حضور در کارگروه ثبت ...

 به گزارش پورتال اطلاع رسانی نمایشگاه های استان قم به نقل ازستاد خبری هفدهمین نمایشگاه فرش دستباف استان قم، علی اصغر خوش گفتار مقدم  اظهار داشت: انجمن طراحان استان از سال 85 کار خود را به طور رسمی آغاز کرده و در اداره مالکیت صنعتی به ثبت رسیده و زیر مجموعه تشکل های مردم نهاد ذیل استانداری فعال است.
عضو و موسس کانون طراحان کل کشور افزود: حوزه فعالیت انجمن در بخش های مختلف قابل بررسی است؛ مهم ترین عناوین تعامل با دانشگاههای کشور و خدمات‌دهی به دانشجویان و حضور در حوزه های مختلف همچون برگزاری نمایشگاه و مسابقات طرح ونقشه فرش ایران است.
وی تصریح کرد: یکی از اقدامات مهم برگزاری دوره های آموزشی است که انجمن طراحان استان قم به عنوان یکی از شاخص ترین انجمن های کشور توانسته بیش از 46 دوره آموزشی نرم افزاری و سخت افزاری و آموزش طراحی سنتی را به همه مخاطبین خودش و علاقه مندان صنعت فرش ارائه نماید.
خوش گفتار مقدم بیان کرد: انجمن طراحان فرش استان بیش از 300 عضو دارد که در سه بخش اعضای اصلی و اعضای وابسته و اعضای افتخاری می توانیم آنها را دسته بندی کنیم.
وی افزود: اعضای اصلی شامل طراحان و نقاشان حرفه ای و مخاطبان اصلی این انجمن و صاحبان رای هستند، همچنین دسته دوم اعضای انجمن وابسته هستند که شامل دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته فرش با گرایش طراحی و فارغ التحصیل از دانشگاهای مختلف هستند.
مسئول انجمن طراحان و نقاشان فرش استان قم خاطرنشان کرد:دسته سوم علاقه مندان به صنعت فرش و نقاشی فرش هستند که به عنوان اعضای افتخاری به عضویت خودمان در آورده‌ایم.
وی اظهار داشت: شرکت در نمایشگاههای سراسری ایران و اعزام اعضای خودمان و مشارکت در شکل گیری نمایشگاهها و بهره گیری از ظرفیت آن در ارتقای سطح دانش اعضا بخشی از این فعالیت هاست.
مسئول انجمن طراحان و نقاشان فرش استان قم بیان کرد: یکی از گام های انجمن شرکت در کارگروه ثبت و طرح نقشه ایران است که به عنوان حضور در کارگروه ثبت طرح و نقشه فرش که در مرکز ملی فرش زیر نظر اداره ارشاد انجام می شود نماینده داریم و می توانیم از طرح هایی که از استان برده می شود دفاع و به کارگروه معرفی کنیم و در مورد رزومه کاری، به بررسی طرح ها بپردازیم.
وی عنوان کرد: تعامل با دانشگاهها یکی دیگر از اقدامات انجمن است دانشجویان حتی از کشورهای خارجی به ما مراجعه کره اند و کارورزی را برایشان انجام دادیم و در کارشناسی ارشد و دکترا نیز با آنها تعال داریم.

 
تاریخ: 1402/9/18
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

«نمایشگاه غدیر» در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برپا شد + تصاویر

به گزارش پورتال اطلاع رسانی نمایشگاه های استان قم؛ در آستانه فرا رسیدن عید سعید غدیر خم «نمایشگاه غدیر» تا ۲۰ ماه ذی الحجه در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه ...

دومین همایش ملی تجلیل از مشاهیر فرش دستباف ایران

به گزارش پورتال اطلاع رسانی نمایشگاه های استان قم؛ معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صمت استان اظهار کرد: در دومین همایش تجلیل از مشاهیر و نام آوران فرش دستباف ...

دومین دوره جشنواره مشاهیر فرش دستباف ایران به میزبانی قم برگزار می‌شود/ لزوم حمایت بیشتر دولت از تولیدکنندگان

به گزارش پورتال اطلاع رسانی نمایشگاه های استان قم؛ ابوالفضل صادقی رئیس اتحادیه فرش دستباف و دبیر اتاق اصناف استان قم در جلسه با دکتر علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و ...

نمایشگاه گل و گیاه،سوغات و پوشاک برگزار می شود

به گزارش پورتال اطلاع رسانی نمایشگاه های استان قم؛ نمایشگاه گل و گیاه،سوغات و پوشاک  از بیستم فروردین لغایت بیست وپنجم فروردین در مصلی نماز جمعه پردیسان برگزار ...

طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز