برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
رئیس اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان فرش دستباف استان قم:

هفدهمین نمایشگاه فرش دستباف قم برگزار می شود

هفدهمین نمایشگاه فرش دستباف قم طی روز های  14 الی18 آذرماه در محل نمایشگاه بین المللی استان قم برگزار می شود

 به گزارش ستاد خبری هفدهمین نمایشگاه فرش دستباف استان قم،ابوالفضل صادقی رئیس اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان فرش دستباف استان قم در گفتگویی با اشاره به اهمیت صنعت و هنر فرش دستباف اظهار داشت: فرش ایران جایگاه اقتصادی،فرهنگی و تاریخی دارد و از این نظر درسطح جهان حائز اهمیت است.
صادقی افزود: با توجه به اینکه استان قم یکی از سه قطب اصلی فرش کشور است و بزرگترین و با کیفیت ترین و بهترین تولید کننده در بخش فرش ابریشم به شمار می رود و جهان برندهای آن را می شناسد لازم بود جهت ارتقا و بالا بردن سطح این جایگاه یک سری فعالیت هایی را انجام بدهیم.
وی تصریح کرد: فرش در قم حدود یک قرن سابقه دارد و به صورت حرفه ای و کیفیت عالی شناخته می شود و بزرگان و اساتید زیادی تلاش کردند این هنررا زنده نگاه دارند و امروز فرش ابریشم را در دنیا به نام قم می شناسند.
رئیس اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان فرش دستباف استان قم بیان کرد: قم، قطب مهمی در فرش دستباف و تمام ابریشم در جهان است و حدود 20 درصد از سهم صادرات فرش کشور به قم اختصاص دارد.

صادقی در ادامه با اشاره به برگزاری هفدهمین نمایشگاه فرش دستباف قم افزود: هفدهمین نمایشگاه تخصصی فرش قم در حال برگزاری است و از 14 تا 18 آذرماه از ساعت 15 تا 21 میزبان علاقه مندان و هنردوستان است.

وی گفت: در این نمایشگاه حدود 90 تولید کننده و صادرکننده فرش حضور دارند و مراسم افتتاحیه روز سه شنبه ساعت 15 با حضور مسؤلین و مدیران کشوری، استانی و فعالان صنعت فرش افتتاح می شود.

 وی در پایان افزود. ا‌‌ز این نمایشگاه تخصصی، علاقه مندان زیادی از ایران و جهان بازدید خواهند کرد و در این جا نیز دعوت می کنیم از همه علاقه‌مندان به صنعت فرش تا از دستاوردهای تولیدکنندگان در نمایشگاه بازدید کنند.

تاریخ: 1402/9/13
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

«نمایشگاه غدیر» در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برپا شد + تصاویر

به گزارش پورتال اطلاع رسانی نمایشگاه های استان قم؛ در آستانه فرا رسیدن عید سعید غدیر خم «نمایشگاه غدیر» تا ۲۰ ماه ذی الحجه در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه ...

دومین همایش ملی تجلیل از مشاهیر فرش دستباف ایران

به گزارش پورتال اطلاع رسانی نمایشگاه های استان قم؛ معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صمت استان اظهار کرد: در دومین همایش تجلیل از مشاهیر و نام آوران فرش دستباف ...

دومین دوره جشنواره مشاهیر فرش دستباف ایران به میزبانی قم برگزار می‌شود/ لزوم حمایت بیشتر دولت از تولیدکنندگان

به گزارش پورتال اطلاع رسانی نمایشگاه های استان قم؛ ابوالفضل صادقی رئیس اتحادیه فرش دستباف و دبیر اتاق اصناف استان قم در جلسه با دکتر علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و ...

نمایشگاه گل و گیاه،سوغات و پوشاک برگزار می شود

به گزارش پورتال اطلاع رسانی نمایشگاه های استان قم؛ نمایشگاه گل و گیاه،سوغات و پوشاک  از بیستم فروردین لغایت بیست وپنجم فروردین در مصلی نماز جمعه پردیسان برگزار ...

طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز