برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

همایش صنعت ساختمان در قم برگزار می شود

به گزارش خبرنگار ویژه نمایشگاه بین المللی قم به نقل از پایگاه خبری حمیت نیوز(حمنا)، مجتبی علیشاهی دبیر همایش صنعت ساختمان قم با اشاره به برگزاری ...

به گزارش خبرنگار ویژه نمایشگاه بین المللی قم به نقل از پایگاه خبری حمیت نیوز(حمنا)، مجتبی علیشاهی دبیر همایش صنعت ساختمان قم با اشاره به برگزاری چهارمین همایش صنعت ساختمان قم اظهار داشت: خدا را شاکریم که بعد از حدود سه سال مجددا با برگزاری این همایش فرصتی فراهم آمده است که خانواده بزرگ صنعت ساختمان را دوباره در کنار هم ببینیم.


وی در ادامه افزود: مهم‌ترین اهداف از برگزاری این همایش ارائه فناوریهای نوین صنعت ساختمان،آشنایی با استانداردهای این صنعت و  همچنین بهره‌گیری از تجارب معماری بومی، شناخت الگوهای پایداری در معماری و شهرسازی اسلامی است که موجب ایجاد فرصت های سرمایه گذاری در استان قم میگردد.

علیشاهی برگزاری این همایش را نسبت به همایش های گذشته متفاوت عنوان کرد و افزود: در این همایش  از هم اکنون نشست های تخصصی به همت مهندس صادق منش و تیم اجرایی ایشان با فعالان صنعت ساختمان برگزار میگردد که میتواند زمینه همفکری و راهگشای این صنعت مادر و عظیم باشد.

 دبیر همایش صنعت ساختمان قم در ادامه گفت: با حضور رسانه های مکتوب و مجازی مرتبط و خبرنگاران ویژه این صنعت، اساتید و بزرگان صنعت ساختمان، سخنرانی‏ های کلیدی و تخصصی،  پنل‏ های تخصصی،  کارگاه‏ های تخصصی  و رونمایی از تجهیزات و فناوری های نوین صنعت ساختمان، همایش با رویکردی جدید و متفاوت برگزار خواهد شد.

وی از شکل‌گیری این همایش را بررسی مشکلات و رفع مسائل صنعت ساختمان‌سازی در این استان مطرح کرد و گفت: مسئولان، انبوه سازان، سرمایه‌گذاران در مکانی جمع شده و در زمینه این مسائل صحبت کرده که البته این اتفاق باید به درستی شکل بگیرد تا نسل‌های آینده بتوانند از این تجارب ارزنده استفاده کنند.

سپس در مورد مدعوین این همایش اظهار داشت: در این همایش  انبوه سازان، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی ذیربط،اعضا منتخب سازمان های نظام مهندسی و کاردانی، شرکت های ساختمانی، شهرک سازان، برج سازان و سازندگان شخصی، شرکت های مهندسان مشاور، معماران تجربی و شرکت های طراح،مدیران پروژه های در حال ساخت، تعاونی های مسکن بخش دولتی و خصوصی،  بانک ها، موسسات مالی و اعتباری ، بورس و بیمه، مشاوران برتر املاک و مستغلات،  به عنوان مهمانان این همایش حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه الگوهای پایدار در معماری شهرسازی از دیگر اهداف این همایش است، تصریح کرد: استان قم در حال گسترش و سرمایه گذاری های کلان است به طوری که هتل های پنج ستاره و بسیاری از پروژه های تجاری،عمرانی و تفریحی در حال ساخت است به همین دلیل معماری قم نیاز به انسجام دارد،در برخی شهرهای بزرگ، قبل از اجرای پروژه نما، طرح در شورا نما تصویب می‌شود که میتواند در نمای شهری و معماری استان تاثیرگذار باشد.

علیشاهی در پایان ضمن حمایت از تولید کنندگان ملی در حوزه صنعت ساختمان اظهار داشت: این همایش یک دورهمی متفاوت با حضور مسئولان، تولیدکنندگان،سرمایه گذاران،اساتید و صاحبان دانش و اندیشه در صنعت ساختمان که با حضور تیم رسانه ای مجرب به دنبال حمایت از تولید وکالای ملی هستیم.

لازم بذکر است این همایش مورخ 31 مرداد 1401 در سالن همایش های ونوس واقع در بلوار الغدیر قم برگزار میگردد و علاقه مندان میتوانند جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره 09122537377 تماس حاصل نموده و یا به سایت اینترتی این همایش به آدرس jphco.ir مراجعه نمائید.

 

جهت ورود به صفحه اختصاصی همایش صنعت ساختمان کلیک کنید


 




 

تاریخ: 1401/5/4
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

«نمایشگاه غدیر» در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برپا شد + تصاویر

به گزارش پورتال اطلاع رسانی نمایشگاه های استان قم؛ در آستانه فرا رسیدن عید سعید غدیر خم «نمایشگاه غدیر» تا ۲۰ ماه ذی الحجه در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه ...

دومین همایش ملی تجلیل از مشاهیر فرش دستباف ایران

به گزارش پورتال اطلاع رسانی نمایشگاه های استان قم؛ معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صمت استان اظهار کرد: در دومین همایش تجلیل از مشاهیر و نام آوران فرش دستباف ...

دومین دوره جشنواره مشاهیر فرش دستباف ایران به میزبانی قم برگزار می‌شود/ لزوم حمایت بیشتر دولت از تولیدکنندگان

به گزارش پورتال اطلاع رسانی نمایشگاه های استان قم؛ ابوالفضل صادقی رئیس اتحادیه فرش دستباف و دبیر اتاق اصناف استان قم در جلسه با دکتر علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و ...

نمایشگاه گل و گیاه،سوغات و پوشاک برگزار می شود

به گزارش پورتال اطلاع رسانی نمایشگاه های استان قم؛ نمایشگاه گل و گیاه،سوغات و پوشاک  از بیستم فروردین لغایت بیست وپنجم فروردین در مصلی نماز جمعه پردیسان برگزار ...

طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز